Blåbäär.. Mumms!

Nu sitter jag och äter båbär, jätte gott! Har precis ätit mat..
Iag ha jag varit i skolan, sen kom Fex och Victor när vi hadeq lektion. Haha, sen gick  dom till deras skola igen för dom hadeq håltimme , sen kom dom typ tillbaka för dom skulle vara me hampus. Sen så gick vi till centrum , jag Sofie Anton och Jenni typ. Sen va deqt några där. Sen tog jag sofie och anton bussen. sen när sofie skulle av så funkadeq inte "STOP" knappen så jag ba , sofie gå framtill han och ropa " hallå , öppna dörren! " och jag typ skrek deqt och han hörde så han öppnade. sen så skulle andra av och dom fick typ panik för att stopknappen inte funka, Roligt att se på. Sen skyndade jag mig hem för jag skulle på träning. Jag kom ungefär fem min försent. hiihi.
Nu ska jag snart duscha , ska bara äta upp blåbären. skriver sen. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0