dåååligt!

hej bloggen, jätte dålig uppdatering av mig. men jag har inte haft tuillgång till data. :( har sovit hos mell och varit med kompisar heeeeela tiden. haha. men idag har jag tjänat pengar. yees, 625kr exakt. :D känner mig rätt stålt. jaja, dom kommer typ försvinna imorgon eller så ska nämligen åka och handla vet inte riktit vart eller med vem, det kankse bara bli en snabbis i farsta. haha. men nej det tror jag inte. :O jaj, jag klippte gräset imorse och damsög hela undervåningen sen pantade jag brukar också. haha. annars har jag bara chilat vil datan och sett på film för det finns inte så mycket annat att göra. fööör, internet funkade inte men äntligen gör det de och nu när det funkar så har någon fucking människa loggat in på min och bytt lösen. så jävla jobbig. ååh!  jaja, det kankse fixar sig, man få ju i alla fall hoppas. :D juste jag ska kanske klippa mig, det beror på om mamma betalar elelr inte, om hon inte gör det blir det inget för jag pallar inte öägga ut typ 200 på det. haha. här kommer en här kommer en gammal men gullig bild på några killar i min klass som jag bara saknar sååå mycket! <33

från vänster, patrik haha, wille och sen lilla jakob. <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha såå söta killar :D ! <33

2009-08-18 @ 14:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0