Grönalund today!

Idag blev det grönan iallafall . Roligt roligt! åker in dit med min gudmor tror jag . Amanda följer me , haha . Förra året 2008 eller 2007 så åkte jag , amanda , Jossan & hannah in tror jag att det var . Hahah , vi var ju skit små och det var typ jag & Amanda som hade brunkräm kladdat i hela ansiktet . Men det var jätte längesen jag träffade henne . Om ni ser oss säg hej! var inte fega , kom fram.  Men ikväll vid typ 6 så ska vi till irre och edde för att idag fyller vigor år och igår fyllde lukas år . Grattis -.- ! Men sen så vill jag vara med sofie & sova öveeeeeeeer . If you see this girl , call me.
M
Jag & Manda skolavslutnig 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0