I have planer..

Hey sweetiii ! sitter här och gör inget . Ska nog gå upp och göra något funny snart . Idag har jag sädat på mitt rum, damsugit och lite . Passat & gått ut me huden & syster , pratat me Felle en stund , Ätit . Hmm.. inte så mycke mera tror jag. Neej , imorgon ska jag till mamma . Får se om det är något som vill träffas ? Aja, jag har bestämmt några sakner sm händer nästa vecka!
 

  • Åka till grönan en eller två gånger!
  • Träffa Sofie , Jenni , Felle , Antevante.
  • Shoppa lite saker, vet redan vad.
  • Vara ute & träffa kompisar!

Det är lite av mina planer..ring , smsa eller något om ni vill träffas.
M


Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla lär er stava

2009-08-12 @ 13:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0