inte så länge.

hellu, nu är jag hemma från farsta. det var ganska kul, ja vi var inte där så länge men det vara bara för att jag har träning och så hade vi hittat det vi ville ha. :D
haha, bilder kommer kanske ikväll eller imorgon, vi får se.
men jaja. :)
jag lääängtar till på onsdag! SKOLAN BÖRJAR! jag vet det låter konstit men jag gör värkligen det, få träffa alla och så. har saknat vissa med än andra men alla är värkligen saknade! <3
ja, hur som helst så ska jag ta snart på träning. klockan 5 så ska börja byta om och så snart.
när jag kommer hem blir det ett skönt bad med mitt nya balsam som jag köpte från åhlens, haha. 15kr. :D
men måste gå.
sofie

saknar värkligen kroatien!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha håller med dej (: längtar tills onsdag! <3

2009-08-17 @ 20:16:36
URL: http://playercrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0