Länge sen

Hellue, ursäkta att jag inte har skrivit på länge menmen, i fredags så sov sofie hos mig sen på lördagen så kom hampus till mig och sen så åkte sofie sen hämtade vi adde felle och emelie sen åkte vi till the voice. det var faktist roligt , men riktigt mycke folk. sen när vi kom hem så kollade jag emelie adde och felle på film sen sov emelie hos mig, sen idag så var vi på cup på dagen när albil , felles lillebro spelade. Sen skulle vi ta tåget hem från älvsjö för dom hade inge plats i bilen, då hittade vi inte stationen, så vi gick runt och letade i hela älvsjö , sen helt plötsligt när vi kom ut ur skogen så var vi vid älvsjö badet. Där gick vi till buss grejen så hade bussen gått för typ tre minuter sen. så felles mamma fick komma och hämta oss. sen så gick vi på bio & där träffade vi lollo emme och ante. Hampus och victor gick med oss på bio också. Vi såg harry potter och halvblodsprinsen. Fattade inte så mycke. Hampus och vistor fick lite utbrott ibland och började typ as garva och felle me. Sen smsade jag och victor typ 20000 sms där det bara typ  "aa , eller hur aa , precis aa , aaaaaaaa". Typ..haha ja iallafall. Men nu sitter jag och äter och så ringade Ante och Jakob och frågade om dom fick sova hos mig (?) haha, från ingenstans liksom. Puss M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0