/ M

hellue babys, har inte hunnit skriva idag. Först var jag i skolan sen så följde Hampus felle och oscar med mig hem och sen kom victor. Vi pluggade lite och var ute på tomten. sen så gick vi till illen och hampus och felle skulle äta och jag hade helt glömt bort att jag skulle rida vid 6 så jag gick hem efter typ 5 min x) Sen red jag , fick värdels bästa häst, cappochino , ingenaning hur han stavas x) Nu kollar jag på tv och pratar med victor. Hahaha , kollar på 3an , andens mamma är med i ett pogram. 
Ska duscha och fixa nu, hörs. M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart rider du? ;D <3

2009-08-28 @ 19:38:14
Postat av: Anonym

farsta ridskola :) <3

2009-08-30 @ 09:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0