mycket länge sen.

ja, det var mycket länge sen jag skrev. :O
har inte blivit av bara, men det är roligt att se att läsarsiffrorna stiger. haha.
juste idag har jag varit med melli, hampus, felle och oscar, fett kul vi hade asså. :D
imorgon ska vi ha någon jävla sunby (stavning) utflykt, haha! :D
jaja, kanske badar där med alla andra om dom ska, hihi.
nu har jag haft träning och baat, fett sönt det var. :D
ja som sagt imorgon ska vi till sunby och då ska vi ha mat med oss, inte så mycket mat för min del.
typ bröd. ^^ <3
men nu ska ajg snacka lite med kompisar och sen ska jag nog sova. är så trööött! -.-
juste vi hade möte i klubbhuset på IP idag, det var så tråkit att jag höll på att somna, jag lovar! XD
puss sofie

ja en skön bild på solen, vi får hoppas på bra väder imorgon. =)

Kommentarer
Postat av: linnea

Hej, var gärna med i min "Veckans blogg".

Ha en bra dag, kram.

2009-08-21 @ 20:27:34
URL: http://neuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0