Oupsi

Oups, det var jätte länge sen jag skrev.. Men jag var på grönan med Amanda. sen så åkte vi till irre & edde för Lukas & vigor fyllde år. Sen gick jag & mötte Sofie och sen så åkte vi hem till Davve & där var jagko b& ante. sen sov sofie hos mig. Sen nästa dag åkte vi till farska & köpte lite saker. sen såå..åkte vi till ip & kollade när laget spelade matc. sen åkte jag hem och sen  frågade sofie om jag ville träffa henne , jakob & ante. Sen så kom dom hem till mig. Sen så var Felle med Emma och då kom dom lite senare. Sen när dom var hos mig så var tydligen hampus med också. Vi kollade på Balto , HAHA. Felle valde den. Inte för att någon kollade da , men iallafall. Idag så åkte jag till skärholmen och köpte ett par skor. Sen nu gör jag inget speciellt. Ikväll ska jag kanske träffa Felle & Linnea typ. Jaja , nu ska jag fixa lite. Puss på alla sötisar.
Bjuder på en.. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0