rubrik brist!

hejsan bloggen! idag har jag inte haft tid att skriva för jag har varit med kompisar. men dagen började såhär. jag kom till skolan och hade typ matte. inte så kul men vi fick böker. :D sen hade vi engelska och där skulle vi skriva klart ett berv vi började på igår. haha! :P jag blev klar. efter hade vi musik och det var sjukt roligt! :D vi splade gitarr och jag ägde. HAHA! asså jag lärde mig fett mycket! X] efter hade vi lunsch och det var någon pasta sak så jag åt inte. jag tog mjölk och flingor istället. mums! :P på rasten gick jag ner till centrum med några. hade 5 kronor så jag köpte 2 klubber och 3 karameller. haha. sen hade jag svenska och det var riktigt roligt. vi skulle skriva fortsättning på en berättelse. min blev ganska bra. handlade om en lite flicka som hade haft bästa dagen ända tills kvällen då hon hörde sin mamma skrika och sen var det hennes pappa som hade dödat henne så hon rymde och bodde på ett foster hem i slutet och pappan var på ett "sykhem". sen var det läsning och sen slutade vi. en lång dag. :P efter skolan drog jag, melli, jakob, hampus och davve till huddinge. skulle köpa present till sis. hittade men kan inte säga vad det är. det är en hemlis, hon fyller den 1/9 och dåär det bara en månad och 15 dagar tills jag fyller. wooho! haha. när vi drog hem från huddinge åkte jag till melli med henne, jakob och hampus. vi kolla typ på bert och fåna oss. HAHA! sen skulle jag, hampus och jakob hem så vi tog bussen. orkade nämligen inte gå. vi är slöisar. jag och jakob gick av efter coop och hampus i centrum. nu är jag inne på msn och pea, kollar lite bloggar också. snackar med ebba som är desperat och kristin som ska fota något. lyssnar på en bra låt ocksåsom jag har fått av kristin. det kommer lite bilder från dagen snart måste bara ladda in dom. hehe :P
puss sofie! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0