Oddebollen ! <3

jahapp, nu ska jag berätta lite om cupen då..

Det började med att jag smsade Denise och skrev  " kan du komma ut och möta mig? "  Sen skrev Rosanna att hon följde med, sen smsade Sofie Danek och frågade när jag kom. Sen när jag väl var framme så såg jag typ flera från mitt lag springa bakom bilen. Sen när jag klev ut så fick jag 100 kramar och hanna H och några stog i fönstret ba.." HEEEEEJ MELLI !!! " sen hjälpte alla mig in med mina väskor.. Sen la jag in allt. Sen skulle någon visa min vart toan var och vi bodde bredvid 94killar och då var det en som frågade efter mitt nummer. Sen så på fredagen så gick vi upp typ halv 7 och åt och det. Sen spelade vi första matchen mot 94-95or och vi förlorade med typ 1-0 sen andra matchen så blev det typ 1-1. Det spöregnade, jätte jobbigt för bollenstannade hela tiden och man blev JÄTTE blöt! Och vi spelade på äkta gräs och det är vi inte vana vid , vi spelar ju på konstgräs.  Sen så lallade vi runt på kvällen och gick runt i skolan och så var det två andra killar som frågade efter mitt nummer och dom frågade om du skulle på discot också vi ba japp. Sen så träffade vi några andra 95killar som också bodde bredvid oss. Dom typ kom in till oss hela tiden. haha. Sen på lördagen så gick vi upp 6, första matchen förlorade vi med 2-1 och Rebecka gjorde ett självmål..andra matchen så förlorade vi med 4-1 och då gjorde Lia och Jossan självmål.Då var det skit lerigt ! för då hade lite av vattnet torkat och det var bara gegga så det var ju jätte nice. Inte så bra.. menmen , sen så åkte vi till skolan och hämtade badkläder sen så åkte vi till planerna för det fanns pool där och sen hav. Vi ba neej inte bada för det var jätte kallt, men dom sa att poolen var upp värmt så aa. Sen kom vi dit och det var svin varmt i poolen så jag la mig i gräset, sen somnade jag där, HAHA. jag vaknade av att någon höll på att peta mig i örat med ett grässtrå. sen höll alla på med mig. sen åkte vi och köpte glass. mumms. Sen pratade vi massor om cypern och grejs. Sen när vi kom til lskolan så sprang vi och duscha. Sen så sprang vi till toan och typ gjorde något och då var det inge folk. sen gick vi till rummet i typ 5 min sen när vi kom tillbaka för att fixa håret så var alla toaletter upptagna och sen efter en stund så var det köer efter och alla ville ha den toan som jag och jennifer hade för den var den enda som plattången nådde till spegeln. Sen gick vi och skulle hämta smink så sen var det skit mycke folk så vi gick till andra toaletter. Sen så var typ alla klara och hanna emelie elin och emma nordlund stannade hemma för dom ville inte gå på discot. Tråkisar jag vet ! Sen så när vi var framme så var det i en gympa sal. Men aja, alla lag stog typ i gäng , tråkigt. Sen runt halv 9 började typ ett lag dansa sen gick vi närmare musiken och började dansa. Sen efter en stund så dansade alla. Sen dansade jag med jennifer och då kom det killar som typ ställde sig runt oss. haha. Sen gick vi. Och sen följde Lia med oss. Sen dansade vi med varann. Då kom det tre killar som började dansa med oss. Sen kom en kille som bodde brevid oss dansa med jennifer , haha. Sen kom det flera killar. Jennifer ba " men står dom på led eller vadå? " jag ba , " jaa hallå , såklart dom gör!? " Sen så dansade och dansade vi mycke ! sen runt 10 var li tvungna att gå. vi hade haft as roligt. sen på söndag så gick vi upp halv 8 typ. första matchen vann vi med typ 1-0 sen andra förlorade me på straffar sen sista så vann vi. Sen vare bara hem till skolna och packa och vi fick inge mat för dom hade stängt. Och vi hade inte sagt hejdå till några för inga var där så.. aja. Sen så åkte typ alla till donken och åt där. Sen åkte jossan med oss i bilden. Sen var vi hemma . :D Vi hade roligare än vad det låter ! Vi hade riktigt roligt ! BIG SMILE !

Kommentarer
Postat av: Jossan J

vi hade det ju bäääst!!!<3

2009-08-02 @ 23:22:29
URL: http://barajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0