vad tycker ni vi..

hej bloggen! nu har jag duschat lite och så. har läst Kp, denär sjukt bra. haha. :D
juste imorgon börjar jag 5över 8 så måste kanske sova vid halv 11 idag. :( men så kan det vara.
imoegon ska jag till huddinge efter skolan. :D måste handla lite.
yeee, sen  ska jag bara ta det lungt och på kvällen kanske jag skaåka medpappa någon stans. och juste måste typ klippa gräset och tvätta fönster så jag får lite pengar. måstesäda rumet också. mycke jag måste göra nu. haha! :D
jag ska kanske göra om i mitt rum snart. :P
vet exakt hur det ka se ut. :P
nu har jag theos msn också, snackar med honom just nu. :P
sofie

(coola jag hos felle idag :D)
PS. vad tycker ní vi ska ha mer om på bloggen!? måste få svar annars kan vi inte bättra något. :O <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0