18.26

nu har jag varit lite nyttig . var ute och sprang med pappa . när vi kom hem så skulle vi äta och sen så duscha jag . det blev typ kött , potatis , sås och ärtor . muuuuums ! :P vi har en jääävla kanin som springer på våran tomt jag fick nästan tag på den . asså jag vågar riktigt inte .  men snart ska jag få tag på den . jo juste . i morse var jag på ikea med mamma . jag fick en ram eller ja två . hehe . i dom ska jag sätta lite bilder från sexan som jag har tagit medmin kamera . haha . alla minnen . asså gud vad jag saknar alla . jaja . det får jag fixa imorgon . :D <3 det verkar som om alla ska utomlands , "/ jag ska ju bara till damark om änns det . :O ååh .. varför kan vi inte åka till spanien , kroatsien , grekland elelr thailand . åååååååh !!!!!!!!! nu blir jag nästan arg jag ska gå ner och klaga .. -.- juste på måndag ska jag till ullared med våra kompisar så jag kommer inte skriva på många , tisdag och kanske inte onsdag . men aja , när jag kommer hem kommer det massa bilder . om jag hittar min sladd till kameran . :) både bilder på mina kläder och på mig och kankse några på min syrra i snygga kläder . haha ! säg inget bara , ska ta i smyg . ;P men nu ska jag gå . haha . kaninen du kommer dööö ! nej jag skämta ska ju bara fånga den och gå till våra andra granar som äger den . hare bra .
kram sofie . :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0