270709

hejhej , idag åker jag igen. Mohahaha. Men snart om typ 10 min ska jag färga håret mörkt igen.
Det är blondt just nu. Hahah , jag ska färga samma fäg som löshåret så jag kan ha i det.
Det ser så mobbat ut annars. Sen ska jag typ åka med pappa & köpa nya fotbollsskor. Dom andra är lite försmå.  Aja, nu försöker jag prata med Alex på msn , men han svarar inte. Ååh . :'(
Jag ska åka bil i en timme och imorgon typ 3 timmar *suck* Jag har på migmys kläder. En svart långärmad med dreg kedja. Ett svart linne & sss byxor. Kommer ju inte träffa några så. :)
Men nu ska jag väl forsätta med mitt. Kanske skriver snart när jag har färg i håret . :D:D
P.S Jag saknar er Jenni & Sofie bästavänner. :(
Och saknar dom i cypern. :(   Love Melinda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0