ÅÅH , äntligen!

heeeeej alla söta gullungar ! Nu är jag äntligen hemma. Gud så skönt.
Har saknat alla. Jag har inte sovit bra. Jag har vaknat 04.00 vaje natt.
Wihoo , roligt -.- Jag har inte pratat med Denise eller killarna på typ , känns
som en evighet. :'(  Jag tog int e med mig kameran så har inga kort.
Aja , imorgon åker jag igen ju. Först till mammas kompis sen sova där en natt.
Sen till våra andra kompisar & sen på fotbollscup så det blir mycke packning.
Alltså jag kommer nog vara inne på msn hela kvällen för Densie eller någon av
killarna kanske loggar in då måste jag prata med dom!! Jag saknar dom.:'( <3333
Juste.. sofie saknar jag också .:'(:'( Vi ska ha värsta tjejkvällen ! Kom hem fort bästis.
Puss Melinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0