BLOGGEN !

HEJSAN ! jag är typ jätte glad , vet inte varför . men aja . jag hade tänkt att byta header och bakrund när jag kommer hem från kroatien . vad tycker ni ? :D
detär min lilla linnea som gör den fina headern som kommer och den vi har nu . kolla gärna in hennas blogg .. www.neuus.blogg.se :)
ja , nu ska jag nog gå in till syrran och snacka lite innan hon ska sova , jag åker ju om bara några timmar och hon ska inte med . jag kanske ska snacka i lur med anton lite senare . haha . annars smsar jag emd felix om han inte somnar . :(
haha . då får jag väl hitta någon annan som kan smsa . jag måste nämligen vara vaken länge så jag kan sova i bilen . det är ju inte så roligt att sitta där rakt upp och ner och bara kolla ut . kankse kan fotta thes mycket oochså . haha . juste mobilen och datorn lämnas hemma men jag kanske hittar en dator som man kan logga in på där nere . ja , jag är borta i drygt 2 och 1 halv vecka . men nu ska jag gå och snacka med malin . kyssar sofie . <3
PS. det kommer ett till lite senare skulle jag kunna tro

Den bjuder jag på . ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0