dagen .

hejsan . idag har jag varit med ebba . när hon kom till mig kollade vi lite på mobiler . hehe . sen så spelade vi lite tv spel och spel på datan . ääh . det blev lite tråkigt så vi skulle kolla på film . det tog en stund att välja men till slut så fick det bli mamma mia . yeee ! precis när jag hade satt på ringde hennes syrra och sa att dom skulle till heron city för hon skulle köpa en ny data . vi földe med . haha . vi kolla lite på mobiler . sen drog vi till willys med hennes mamma . vi fick någon läsk som inte var så jätte god . asså den var typ ecologisk (stavning) . sen när vi kom hem till henne så kollade vi på film . hihi . kung fu panda ! :):):):) den är jätte bra . sen kom pappa och mamma och hämtade mig vet inte riktigt när . hmm .. när jag kom hem så beställde vi en almenaka som jag ska ha i 7an .. asså amn får designa den själv . min blev fett snygg ! :) okej jag ska inte skryta men den blev det . (aa) nu snackar jag med jakob . vi ska kankse på bio imorgon , hehe . jag frågar melli om hon ska med men hon har inte svarat än och han frågar patrik .. hoppas det går . :) jag har lovat att jakob och patrik ska få bestämma film . bara dom inte tar någon som är hur dålig som hälskt . :D
Dagens outfit ,
Hår :
Bulle
Tröja : Linne från gina 99 :-
Byxor : Jeans tights från gina 199 :-
skor : Ballerina från dinsko ?:-
men jag ska dra . puuuuuuss sofie <3 (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0