dagen

hellu alla käraläsare ! :D <3
idag ska jag vara med emmaoch jossan . vi ska åka och bada men vart vet jag inte .. :O juste jag tror inte jag kommer bada vi får se hur varmt det är . hehe ären badkruka . men om jag inte badar så får jag sola . yeeeee ! asså jag är fett brun tycker jag . jag komer bli brunare det kanjag lova . juste jag har fått veta att vi kankse ska åka tillkroatsien . det sägs att det är bra där och man får ju hoppas på det  . nu ska jag kanske göra mig i ordning och äta frukost om jag orkar . haha . emma verkar inte ha vanat än så det kanske är lungt vi får sehur jag gör . men nu innan vi säger hejdå så ska jag lägga ut en vidio som jag gillar . när jag hör den så kommer jag att tänka på gammla minnen ..


strunta i vidion detär låten som gör det hela . men nu ska jag gå . ha det bra alla läsare .
pööööööös S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0