..

hellu . har precis tränat i 25 minuter . :) wooho . ska börja göra det varje kväll nu . imorgon åker jag till ullared . ska upp 8 . uuch vad tidigt . :( men aja . har köpt nötter som sagt till imorgon i bilen . laddar ipoden också . man måste ju vara väl utrustad . :D (aa) har laddat hem 3 filmer idag , the pink panter 2 , she's the man och ice age 2 . :P fett kul det ska bli att se dom . ikväll ska jag prata med patrik . eller j jag gör redan det men men . :) ääh . melli åker imorgon vet inte riktigt när men jag ska försöka skriva så gott jag kan . men det kommer inget inlägg imorgon och aknske inte på tisdag emn på onsdag kommer det . och då kommer det bilder också . men aja om jag inte skriver senare (tror inte jag gör det) så får ni ha det bra . pussar och kramar sofie . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0