hej ..

bloggen idag har jag inte orkat gjort något . skulle ha städat men det blev ett skönt bad istället . haha . juste min snygga almenacka kom idag också . yees . det kommer komma en bil senare på den för jag har inte lagt in dom på datan än . hur som hälst tror jag ska ta upp en resväska snart för nu börjar jag få resfeber (stavning). hihi . ääh . ska städa lite ikväll , typ byta lakan i sängen och sen typ plocka upp lite från golvet . imorgon blir det nog att damsuga och packa för det måste jag göra innan vi åker . malin (syster) fyller år den 22 . hon fyller 18 så vi ska ha lite extra tror jag . :D hihi . ääh . juste jag ska lägga in lite mer bilder oftare . hä kommeren som thes (syrran) har ritat på paint . ska föreställa mig . :O
 
klicka på bilden så blir den större .
men nus ka jag gå och fixa lite saker , kyssar sofie . (aa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0