hjälpt ..

hejsan kära bloggen . :)
det blev inget med  inlägg i går . men det ända jag gjorde var att tränade lite och sen så tog jag världens skönaste bad . efter det kom våra kompisar . vi skulle leta efter ett hus någon stnas på öland för vi skulle åka med dom med det blev typ inte av .. eller jag vet inte . men aja . vi aknske bara åker till göteborg och gårpå liseberg med dom eller går på kolmården . XD HAHA ! har precis hjälpt en kompis med hennes blogg design , den blev väll rätt så bra . kolla gärna in den .
www.typehv.blogg.se . ja , idag ska jag hjälpa till hemma . juste är det någon som vill henka på bio på fredag ? jag hade tänkt att ha lite fredagsmys . haha . nej men om någon vill göra något på fredag så är det bara säga till . jag vill nämligen gå på bio . :) skriver lite senare och idag lovar jag det . kommer även lägga ut en bra vidio tror jag . hihi . ääh . juste jenni nu får du komma hem ! vet du hur grymt mycket jag saknar dig ! det känns som en evighet . kom nu !!!! <3333333333333 men nu ska jag dra .
puss / jansson @

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0