idag ,

har jag varit med wille , patrik och davve . haha . vi hade roligast vid långsjön . asså det var typ några fjortisar som trodde att dom var något och sen när vi gick förbi för att gå och bada glode dom hela tiden .. -.- fett störda dom var , asså dom var typ 98er . :O aja . sen drog jag , davve och patrik hem till patrik . där hoppade vi studsmatta . wooho . det var fett läskigt att hoppa från hans veranda . sen skulle alla hem , ja patrik skulle till sin mamma , haha . X] han tyckte det var fett jobbigt att gå . jag säger bara en sak , slööööis patrik ! ;) aja . ääh när  jag kom hem så åt jag och sen hamnade jag här direkt . lite senare ikväll så ska jag kanske till coop med han , davve , davves kompis och kasper . kanskewille också ju . men nu ska jag gå . puss på er . :) <33 / jansson @

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0