jahapp

hellu kära bloggläsare. Snart åker jag .. ungefär 12 timmar. SKa jag gå & lägga mig 21.00 eller ska jag vara vaken till 04.00 ? jag vet ine vad jag ska göra. Tror att jag är vaken till 4 & sover på planet. Jag har en packlista till cypern , en till finland & en till mollysund & fotbollscupen. Det är så mycke saker så jag inte kan hålla koll på allt. Aja, Jag kommer bli neger. Jag kan lägga in före & efter kort på mig. på mina armar & ben. Och kanske rygg & mage. Puss Melinda
 

Inge smink har jag heller.

Kommentarer
Postat av: M I R A B E L L E

vill du bli veckans blogg & få en länkning i en hel månad? komentera ditt namn i mitt senaste inlägg, svårare än så är det inte (((( :

2009-07-12 @ 22:06:53
URL: http://mirabelleesevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0