kväll

hej alla fjortisar , emos och normala . idag har jag bara varit hemma som jag kanske sa tidigare . det har väll varit sådär .. "/ juste nu står jag upp brevid sängen och skriver lite här samtidigt som jag letar etter sovkläder och borstar tänderna . haha . juste .. det var jätte god mat . kinaresturang ni vet . muuuuums ! :D alla tog typ buf'ée (stavning) . de är det bästa där för då akn man ta hur många gånger man vill och hur mycket man vill . hihi . när vi åkte där ifrån svängde vi förbi hos farmor och tog en bulle och saft . eller inte bara saft jag smaka lite kaffe också . inte världens godaste kanske mn helt okej . imorgon tror jag det blir av att vara med jossan och emma . vet inte om vi akn sova än men man får hoppas . mohaha ! XD den där killen som jag träffa i valdermarsvik på cupen har jag börjat snacka med nu igen . jag har hans msn och hans mobilnummer . vi pratar mest via mail för vi är inte inne så ofta samtidigt . hehe . han heter på msn "thinking of you all the time sofie <3" , fett gulligt säger jag bara . nu när jag är klar ska jag läsa KP och sen kolla på någon film jag har på datan . ja nu ska jag dra kanske skriver ett sista inlägg senare . annars får ni ha det bra . mååånga pussar sofie :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0