läääänge sen ..

heeeeeeeeeej nu ska jag berätta ommin vecka . :)
den böjade tidigt på torsdagsmorgonen . det var nämligen så att stefan , frida , hanna och emalie hämtade mig och så åkte vi ner till ip för att träffa alla anda i laget som skulle med till valdermarsvik . haha . vid 10 över 7 åkte alla bilar till valdermarsvik , eller till vammar skolan som vi sov på . den var väl helt okej , alla lag sov där . vi gixk någon invigning och sen skule vi spela match .. vi skulle möta hammarby . uuuuch för dom ! sry om någon här spelar i hammarby nu då men jag gillar verkligen inte deras lag . men aja . vi förloga med något , vet inte riktit vad . :O sen skulle vi äta och sen åka buss tillbaka till skolan . haha . dagen därpå var ungefär samma bara att vi fick gå upp tidigare för att äta frukost och hinna till matchen och bussen . juuuuuuset ! på bussen till planerna få träffade vi ett lag som var fett coooooooola ! dom var engelska och killar , haha . dom typ snacka med amanda och sen sa hon typ något till dom om moa så dom satt och roopa på henne och så . HAHA ! MOA BLEV RÖD ! XD nej jag drev men aja . typ hela cupen höll dom på med moa bara för att amanda hade sagt något . ^^ ja matchen vi spelade den dagen vet jag inte vem vi spelade mot men vi ann den . WOOOOOHOOOO !  nej men jag drev igen . haha , nästa dag skulle vi spela 3 matcher . första vann vi andra lika och dredje var mor hammarby igen så jag vi förlora . på kvällen var det disco ! YEEES ! haha . men min kille som jag hade träffat kom inte . på bussen hem hade vi allsång med dom engelska killarna , mohaha . fett kul det var ! :D när vi kom till skolan så stod han på andra sidan och väntade på en buss . haha . han började vinka och jag med då . moa började skrika om att det var min pojkvän .. ååh .. han började le då och hans kompis började skratta . pinsamt eller vadå . aja sen var det bara att gå och lägga sig för på söndan skulle vi upp 6 och sen skulle vi gå bort till planerna , kanske 2 kilometer . haha . jobbigt på morgonen . vi skulle spela om 3 pris , inte så jätte bra då men aja . vi vann så det blev 3 pris för oss . i finalen spelade hamarby mot lindö och det blev 3-3 men det avgörs ju på straffar . alla var jätte nervösa . lindö leder hela tiden tills det sista skottet och där vann hammarby . buuuuuu !!!!!!! jag blev ganska arg . jaja . men det var min cup . på måndagen var jag hemma och mest vila . eller jag tog spruta påmorgonen sen vilade jag och sen åkte jag till hellan vi drog till trehörningen och bada . fyfan vad det var varmt i vattnet . :) sen på tisdan så var jag hemma och sola heladan . jag är fett brun . haha . på kvällen gick i på stan och åt med min morbror och hans sambo . idag vet jag inte vad jag ska göra , melli frågade igår och jossan idag vi får se . men nu ska jag gå . hejdå . kraaamar sofie <3
PS. jag tog inte bilder under cupen .. :(

Kommentarer
Postat av: Emma<3

heej hej!!

tyck till och säg vilken header vi ska ha på våran blogg!! Nya eller gamla:D

Kramis kramis<33



2009-07-01 @ 14:11:48
URL: http://stuvstas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0