ojsan . :O

jo nu har det blivit llite utråkat på våran blogg. vi har inte skrivit så mycket på länge . en nu ska jag ändra på det . melli är ju i cypern och jag har ju varit i ullared . det kommer inga bilder . men aja . igår var jag med erik och davve men senare på kvällen så kom wille också .vi hade fett kul . aja . idag har jag inte gjort så mycket . skulle kankse ha varit med erik och davve idag igen . :) men så verkar det inte bli . :( ääh . jag vill se harry potter och halvblodsprinsen idag men jag vet inte om det går . idag blir nog dagens outfit typ pyamas ända tills jag ska göra något speciellt . haha . men nu ska jag gå . och jag lovar att det kommer komma fler inlägg . :) <3 /sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0