rubrik .. ?

hellu nu var det dags för ett inlägg . idag har jag typ bara varit hemma . det blev ingen bio .. "/ aja . på måndag drar jag till ullared och sen när jag kommer hem är jag hemma typ en vecka och sen drar jag till kroatsien . yeee ! är där i typ 2 veckor . :) det kommer bli mycket sola och bada nu ! när jag kommer hem så måste jag träffa jenni . hon har ju varit borta i nästan en månad nu tror jag . och sen åker jag direkt när hon kommer hem s vi komerkankse inte hinna träffa varandra .. "/ och då går det ju två veckor så det är typ 6 veckor vi inte träffar varandra på .. buhuhu . :( juste melinda drar till cypern nu på måndag tror jag så hon kommer inte skriva på en vecka och jag kommer inte skriva på två eller tre dagar för jag är ju i ullared och shopar på GK's . jag ska shopa myyyyycket nya kläder . måste ha till sommaren . om den blir bättre .. hoppas . snart ska jag äta . vet inte riktigt när , men jag är i alla fall skit hungrid för jag har bara ätit ett äpple idag . o.O ja och juste skicka massa fråger nu för jag svarar på dom typ om 3 timmar ! :) men nus ka jag gå . puss hej . / sofie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0