snart ska jag..

ut och äta, vi kanske tar en liten tur i "gammla stan" haha. eller asså jag kallar den det för den är typ som gammla stan hemma. ;P idag har det nog varit extra vamt här. igår kanske det va 40+ och idag typ 47+, det har i alla fall varit skit varmt. jag har legat vid pollen hela dan för vi åkte aldrig till tranden, imorgon blir det nog stranden. jute jag har tagit några bilder på en skit fin strand, det var igår kväll jag tog dom. så jävla fina. dom kommer in på bloggen när jag kommer hem. synd att jag inte tog med mig sladden till kameran. hur som hälst, jag har inte snackat något med med melinda.. "/ saknar henne sååååååååååå mycket!!!! <3333 juste jag sa ju att jag kanske skulle göra en henna tatuering men så blir det troligtvis (stavning) inte för vi har inte hittat någon stans där man kan göra än. :( nu är jag inne på msn och på pea, trååååkigt. finns inget att göra. :( <3
men nu ska jag tagga, love sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0