svar

Postat av:

gillar ni någon just nu
vem isf?
kan ni lita på någon kill kommpuis
isf vem?
vilken kompis kan ni lita på mest?
vilken har varit eran besta kompis genom tiderna?


Svar:
ja, jag gillar nån nu.
Det tar jag inte upp i bloggen.
Jag kan lita på felle.
Det har varit felle typ. Har kännt han längst.


Postat av:

röker du?
svar: Nej ?



Postat av:

vilka har du sturlat med?

svar: några stycken nämner inga namn ?

Postat av:

gillar du playboy?

svar: Tidningen playboy eller den söta kaninen ? 
 läser nt precis tidningen, kaninen är gullig.

Postat av: Emma<3

Haha töntigt men hur ser du på dig själv??

URL: http://emmaceciliahellquist.blogg.se/
svar: Jag fattar inte frågan . :P

Postat av: 

Hur snygg tycker du att du är på skala ett till tio??

svar: äh jag vet inte. Jag är inte direkt snygg ? 
 
Postat av: sara

hur många har du vart tsm med ?
vem var det mest seriöst med ? <3

URL: http://playercrew.blogg.se/
svar: 6-7 st kanske. Har varit på g med många.
Det har inte varit precis seriöst med någon!

Postat av: Dilan<3

Tycker du själv att du är Töntig elr cool? :)
URL: http://absolutjjag.blogg.se/
 svar: Alltså jag kan inte kalla mig cool precis.
Men jag är inte med töntarna liksom.

Postat av:

är dina bröst äkta lr falska ( Mells)<33

Svar: Öh , äkta ? jag är 12 ofta jag gör dom större då.

Postat av: sonny

du är snyggast i värden!!!
Svar: tack killen . :)

Sådäär, hoppas ni var nöjda med mina svar. Gör ett inlägg senare ikväll & berättar det mesta om cypern.
Love Melinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0