tillbaka

nu är jag tillbaka från min lilla träning . det blev inte riktigt som jag hade tänkt det blev bara cykla och några situps för jag kan inte springa så bra eller göra armhävningar . (har gjort illa min ena fot) jaja . efter det har jag kollat på tv och pratat lite i lur med en kille som heter tobbe . hehe . :D ääh . jag ska kolla på film nu på datan . vet inte vilken det blir . men om ni har någon som ni tycker är bra kan ni väll ge mig förslag . :) det vore i alla fall väldigt snällt för jag börjar behöva lite nya filmer nu . juste jag väntar på att få ett sms och efter det väntar jag på att få ett samtal . men nu ska jag kolla på film . ja om ni vet någon bra vore det snällt om ni gav förslag . :) hare bra . <33
puss & knull sofie :) (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0