vill tillbaka nu ! :(

hejsan alla glada. Nu är jag äntligen hemma.:D
gud så roligt för er & gud så tråkigt för mig. Jag vill tillbaka till cypern ! :'(
Vi träffade sötaste & snällaste killarna där. Som vi var med hela veckan.
Jag har nog aldrig träffat så sjuka killar något gång. Vilken humor dom har asså.
Inte bara det som var konstigt. Dom pratade norska! HAHAHA, i början när dom pratade med oss så sa vi bara va ? hela tiden eller typ " vi fattar inte " haha. Men vi hade as roligt! Det var typ show varje kväll & sen typ var vi med dom en stund efter & typ gjorde inget typ bara skratta. Det roligaste var att dom försökte prata svenska. vi lärde dom ord på svenska som dom inte hade i norge. Dom säger ju "icke" istället för "inte"..Jag säger "Aa" istället för "Ja" då skakade typ jag & joakim hand på att jag skulle säga "ja" & han skulle säga "inte" . hahaha , det gick ju "bra". Men vi lärde känna två killar första dagen som hette Jonas & Mattias , dom var as sköna. Det började med att dom kastade en boll i mitt ansikte sen blev vi typ kompisar (?) aja.. sen träffade vi typ inte dom på en dag & då träffade vi joakim & alexander. Det började me att dom kastade iväg våran boll över hela poolen. *suck* sen blev vi as bra kompisar med dom & va med dom varje dag helt enkelt. Dom sa att dom hade en hemlighet som dom inte hade berättat för oss. vi ba okej? sen sa dom det & det var inte bra. hahah. men sen sa dom att dom typ drev ? aja, jag fattade inte. Sen den dagen vi skulle åka så sa dom att dom hade en till hemlighet , jag ba neeeeej jag vill inte veta några mera nu. Men dom sa det ju iallafall. Dom hade sagt till oss att dom var 15 alltså födda 1994 , men dom var födda 1995. Det märkte vi på deras dåliga humor. sen en dag var vi på vattenlandet. det var också as roligt! sen var vi vid strranden typ 2-3 gånger. sen var vi typ bara vid poolen. Det var bäst så. Aja..det var lite. Det hände mycke mer roliga saker. orkar inte skriva mera. :D Läggar upp bilder om typ 5 min . :) juste.. jag hann träffa sofie idag. :D:D:D har saknat henne :D
Love Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0