älskling

helluu sitter här & pratar me hanna på msn. Hon skrev precis blääh XD ?`haha
Iaf.. idag så följde hampus , felle & sofie med mig hem innan jag skulle till stallet. Vi gjorde inget. haha. sen när jag kom till stallet blev jag jätte glad för att glada hannah var där , myysiigast@ pea , besökhennes blogg här. Http://www.myysiigast.blogg.se  hon är alltid så glad. :D:D:Dhon var ju självklart ännu gladare att se mig. haha , men jag fick hoppa winden . Det gick bra men han tvärnita en gång på ett hinder , men jag höll mig kvar den hära gången . haha. Nu pratar jag me oscar också ! :D super kuuligt. Men nu ska jag söka fakta , puss hej. :) <333

 


Kommentarer
Postat av: Hannah

hahaha gumman va söt du är !!<33

2009-06-03 @ 12:53:16
URL: http://myysiigast.blogg.se/
Postat av: hanna

haha XD blääh ! o.o <´333

2009-06-03 @ 18:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0