asså herreguuuuuuuuuuuud

fan vad jag har tråkigt. Asså gud. Jag har inget att göra och det är fan sommarlov !
Dom senaste dagarna känns det som jag bara har varit hemma hela tiden. Asså inte gjort nån ing ! Fan vad tråkigt. Asså jag som skulle vara sysselsätt hela sommarlovet , yeeh good luck. Ska jag bara sitta här hemma hela lovet och möggla eller ? Kan inte nån hålla mig vid liv ? Asså är det nån som vill göra nått ? säg bara till, jag har nog inget för mig.
Idag: Ska jag träna vid 5. Har inget planerat innan som vandligt.
Imorrn: Så..Vet jag inte heller vad jagska göra.
Onsdag: mamma sa typ att jag skulle rida? jag vet inte.
Torsdag: Sa linne att vi kanske skulle ta me oss några och dra in till grönan.
Vi får se vad som händer.
Dagens outfit:
Jeans legings - bikbok 
 Svart linne- Ginatricot
  Nån röd tjocktröja- ? pappas :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0