DATA !!

hejsan . som jag har sagt förut att min data har varit inne på lagning . idag hämta vi den . yeees !!!! :D

Dagen :
idag har min dag varit jobbig . jag har nämligen inte mått så bra . har haft ont i huvudet hela dagen och i mitt öra jag har typ en inflamation . vi har haft gympa också och det var jobbigt för i körde spökboll som är grymt roligt och jag kunde lixom inte vara med så jätte mycket .. -.- vi ar också haft svenska typ två gånger och sen engelska en gång fast det var typ också svenska om man tänker efter . ^^ vi hade två redovisningar . en emd "huset" och en med läsprojektet . jag redovisa bara ett läsprojekt för jag ska redovisa den andra på fredag för jag och linnea har en av samma författare och ajg har lästa första boken och hon den andra så då ska jag ha före och hon efter sen . :)

när jag kom hem idag så tog jag en tallrik med mjölk och flingor . jag gick inte på träningen för jag har ju ont i huvudet och i örat . nu ska vi inte snacka mer om det . juset jag kolar på tv nu och så ska jag ta lite glass snart . ha det bra . många baaaaamse kramar sofie ! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0