Det blir nog som väntat

Yes , det blir nog grönan imorgon !
asså seriöst, hoppas det inte regnar för då dör jag !
jag ska dit med Balla Linnea , töntiga Hampus & söta Jonte.
Vi kommer ha det bäst. Jag tror inte att jag kommer svara på sms.
kommer nog inte ha tid. Men ring om det är något.
Idag så har jag typ fixat lite hemma.
Städat hos mina kaniner & lite så.
Vid typ 5 gick jag till farmor & farfar och sa hej och så.
se gick jag till stuvsta centrum typ vid 7 och träffade linnea.
vi hyrde film. roligt faktist ! vi pratade mest.
vi hade jätte mycke att prata om. Vi pratade lite om felle & hampus.
HAHAHA :O:O:O 
Aja , ses . puss
/ Melinda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har hampus och Jonte guldkort?

2009-06-21 @ 00:49:54
Postat av: Melinda

nej det har dom inte. :)

2009-06-21 @ 20:11:59
URL: http://kungisbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0