..

oj förlåt för dålig uppdatering .
igår kväll var det rooooligast . jag skulle kolla på fotbollen sverige - danmark med ebba, hanna och emelie . haha vi gjorde det hos ebba och så skulle vi sova där . haha. efter fotbollen så kolla vi på twilight . ebba somna typ i mitten av filmen och vakna till slutet av den och då stängde hon av . den är grymt bra . sen sov vi till kanske till halv 8 och sen började vi tjabla och ha oss . :D vi satte på film igen . haha . "american pie the naked mile" . ( stavning) vid halv 2 gick hanna , emelie och jag hem för vi skulle på match som började vid halv 4 men vi skulle träffas på ip halv 3 . matchen gick bra för vi vann med 5-1 . när jag kom hem åt jag och sen la jag mig i sängen och kolla på tv ett tag . efter det duscha jag och sen satte jag mig vid datan . snacka lite med hanna och ebba om imorgon jag ska nämligen till grönan med dom om det blir okej väder . :) vi kommer ha det grymt kul . nu ligger jag i sängen och kollar på tv . "söndagsparty med filiip och fredrik" . men nu ska jag gå . hare bra alla gulliga läsare .
/ sofie :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0