haha (?)

a) Ta fram mobilen, Gå in på kontakter.
b) Håll inne neråtknappen en stund och sen släpp.
c) Skriv vem det blev som svar på frågorna.
1. Jag heter:  Emmmes@
2. Jag gillar:  Hampus den coola.
3. Jag hatar: Jennifer RW
4. Jag är kåt på:  Larssonh@
5. Jag är verkligen super kär i:  Hanna H
6. Snyggast i världen:  Dawour'bvän

7. Fulast i världen:  Hannah äger alla
8. Äckligast i världen:   Erkaa@
9. Muppigast i världen: Hhann@

10. Tråkigast i världen:  Julle bulle
11. Jag ska satsa på: Hanna W
12. Bästis:  Julia stallet
13. Jag vill ha sex med:  Qvists@
14. Hatar jag mest:   Antevante@
15. Jag har en hemlighet med:   thes@
16. Skäms jag mest över:   oscar bvän




Kommentarer
Postat av: erkaerka

ofta jag är äckligast i världen, nu blir jag faktiskt lite ledsen :/

2009-06-18 @ 11:37:32
Postat av: angelika

och ha sex med mej ? :o

2009-07-13 @ 23:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0