idag :D

hejsan . idag var det en speciell dag . det var nämligen skolavslutning . det var fett najs . asså vi började 9 vid kyrkan så jag gick med alex d (davve). är vi kom till krykan fick vi vänta lite för det var typ inga där . men sen började det . alla sjöng och så .. jag mimade mest . (kan inte sjunga) :s aja . sen på slutet kom det in en kamera-man och filma . han filma för svt . fett cooooool ! :D tror det var inför bolibompa . men så här såg jag ut idag . :)



här är en bild på snygga ebba .


/ sofie :D <33
ps. nu har jag sommarlov så om du vill göra något hör av dig . :)

Kommentarer
Postat av: jossan(bästavän)

hejhej, ehum.. vilken kyrka gick ni till??<3

2009-06-10 @ 21:35:02
Postat av: sofie

stuvstakyrkan :D

2009-06-11 @ 11:15:30
URL: http://kungisbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0