I'm home !

hejhej !
nu är jag hemma från lägret.
Asså shit . vet ni hur mycke jag har skrattat under den hära veckan ?
Skit mycke. Jag puttade ner alla 14 barn i vattnet & alla ledare. Sen när vi skulle bada vågade ingen stå på bryggan för jag var där. HAHA. jag frida  lia var typ dom jobbigaste tyckte Ronja & Sandra som är ledare då. Vi skulle inte sova på kvällarna , vi typ sprang runt i korredoren på kvällen & Lia hällde typ mjöl i hela mitt ansikte & i fridas & hon hälde i hela mitt & lias rum. Sen hade jag & lia et skiiiiiiiiiit stor spindel i vårat rum på kvällen & det var jag som skulle döda den då !?!
Jag var skit rädd. alla blev as sura bara för vi skrek. Sen typ en kväll gick jag lia och frida in till therese & sandra. och typ kollade lite på datorn för therese hade med sig det. Då gick sandra och ronja ut och letade efter oss. Sen nör dom kom in så låg vi i våra sängar. Dom ba . ääh ?
Aja , orkar inte berätta allt. Ska typ dra till farsta centum snart. Love Melinda.



Kommentarer
Postat av: anonym.

haha jag vill typ se ut som dig . :)

2009-06-28 @ 23:19:55
Postat av: Melinda

Hahah, gud vad gulligt sagt. :)

eller det kanske inte är bra att se ut som mig. haha :P

2009-06-29 @ 10:45:02
URL: http://kungisbrudarna.blogg.se/
Postat av: anonym , igen :)

haha , jo det är det :)<3

2009-06-30 @ 01:05:03
Postat av: Melinda

Låter bra!

tack. :)<3

2009-06-30 @ 10:42:06
URL: http://kungisbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0