IP

Hejsan alla. Sitter här me emelie. Vi gör typ ingenting. jag och deddan var på ip idag & där träffade vi i davve , anden , Felix , Felix , Victor , Emelie , emma , adde & typ nån mer. Sen åkte jag deddan & emelie hem till mig & åt. Och typ tog ut kaninerna till molly. Sen åkte deddan hem. Jag ska typ åka och kolla på ett hus snart. Ska vi flytta ? typ. :O
sen ska jag till morbror , wille har precis fyllt 11. Fettt stor han är. Jag var precis 11. :)

men nu måste vi hitta på något roligt , UTE. Det är ju soligt ute. Pussis Melinda. <3


Kommentarer
Postat av: Josefin

hade du bild på deddan?<3

2009-06-16 @ 18:04:58
Postat av: Anonym

Aa på min kamera. Men asså min sladd är hos pappa så lägger kanske in dom imorrn kväll. :) <3

2009-06-16 @ 21:49:55
Postat av: Josefin

okejj:)<3

2009-06-16 @ 21:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0