Jag älskar dig

Helluu sötisar.
Nu: Sitter här på en stol hemma hos mamma och kollar på tv & smsar me Jonte . [a]
Snart : Jag ska snart gå til farmor & farfar & hämta mina fotbollskläder. Sen ska jag till ip &  träna.
Idag:..har vi typ haft lådbilsrally i skolan , jag kmr inte ihåg vem som vann. Men jag hejade på glassbilen som typ 9orna hade gjort , haha. Sen typ så hade dom som hade elevensval i dans dansuppvisning in för 5orna & 6orna. Julle (Jlias@pea)  ÄR BÄST , bara så alla vet ! Sen typ sammaldes vi i klassrummet och pratade lite sen fick vi gå hem halv 12. Fett tidigt. Imorrn ska vi till skansen sen kanske jag ska till grönan me Julle vi får sen :D Asså min data funkar inte hos pappa så jag skrvier lite nu var jag tror att jag ska göra i veckan.

Tisdag: så ska vi till skansen me klassen. Sen ska jag hem och rida. Sen kl.18.00 så åker jag till grönan me Julle. Vi har ju guldkort så vi kan ju gå dit. (nån som vill gå?)

Onsdag: Har vi skolavslutning så jag vet inte om jag ska träna. Måste ta reda på det. Men jag kanske ska vara me Felle , Linnea & Jonte. Jag vet inte om jag ska vara me dom på torsdag lr onsdag. Linnea får smsa mig sen. :D

Torsdag:  så har jag inget planerat ! Nån som vill göra nått på torsdag ? Sova över kanske ?

Fredag: vet jag inte heller vad jag ska göra , nån som vill göra ngt ? jag måste vara sysselsatt HELA sommarlovet varje dag !!

Helgen:  vet inte.. -.- Vara me kompisar ?

Aja.. Vi får väl se vad jag hittar på. Jag ska bara säga en sak till Sofie nu..
Eller snart.. puss / Mavl @
                                                                                                           Sofie


                                                                 Asså gumman vad händer ? Det känns som vi glider isär lite.
                                                                      Jag vet inte vad som händer. Vi pratar inte lika mycke.
                                                                 Det känns sokm du inte vet att jag finns. Överger du mig ?
                                                                    Nu är det tydligen "ebbatid" att du bara är me ebba.
                                                                   Dissar du mig för henne eller ? Det verkar som det. "/
                                                                                  Men du vet att jag älskar dig.
                                                                                        Jag lämnar aldrig dig.
                                                                                                i <3 u sofie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0