jag mår skit dåligt !

hellu kom nästan precis hem från grönan.
vi hade skiiiiiit roligt ! Iaf jag & Linnea. :D
Killarna var skit fega. Vi tvingade dom upp i frittfall.
haha.. Asså jag har nog varit upp & ner mer än jag har varit vandlig.
shit vad jag har ont i mitt huve ! asså åååh. Men det var värt det.
Asså jag & Linnea skrattade skit mycke ! HAHAHA.
Det var verkligen asa roligt. Jag har aldrig haft så roligt på grönan . :D:D
Jag ahr snyggaste bilden som bakrund på min mobil. Synd att jag inte kan lägga in på datan.
Men nu ska jag göra något. Typ gå ut & lägga mig på gräsmattan & låta myggorna äta upp mig. 
Love Milinda.

Midsommar 2008

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi var inte sega det var bara hampus som var seg!?

2009-06-21 @ 20:39:30
Postat av: Melinda

hahahaahahahahah , nej båda ! :D

2009-06-21 @ 21:28:37
URL: http://kungisbrudarna.blogg.se/
Postat av: Melinda

hahahaahahahahah , nej båda ! :D

2009-06-21 @ 21:28:57
URL: http://kungisbrudarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

neeeeeeeej bara Hampus ! ;)

2009-06-22 @ 17:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0