jaha

hejhej , nu ligger jag i min säng och är arg ..
jag är arg för att jag var så klantig att jag på något sätt tappa min actimell i sängen . ååh .
datan belv aldeles kladdigoch sängen med så jag var ju tvungen att byta lakan och så . JOBBIGT !
jaha , nu sitter jag och planerar mitt nya liv . HAHA . låter konstit jag vet men jag gör faktist det .
jag snackar också med sara . det var läänge sen . vi kanske ska hitta på något . vet inte riktigt än . *hoppas*
om inte så får jag nog fixa lite hemma och så . annars sa mamma att vi skulle göra det imorgon . :D
juste i veckan på torsdag rättaresagt så ska jag på cup med laget . YEEEEEEES !!!!
asså vi kommer ha det grymt roligt .
men nu måste jag byta om och så för jag skulle vara med sara och ingrid . wooooooooho !
HAHA !
hare grymt bra :D många pussar sofie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0