jaja

Men asså hanna jag fattar inte , jag är ju blond ? man kan inte vara ironisk mot mig för jag fattar inte att du är ironisk , fattar du ? -.- 


iqbefriad säger: Ska emme också me ? -.-

Hanna säger:

hahah x) nää !

iqbefriad säger:

varför ? -.-

iqbefriad säger:

äre hon sjuk ? -.-

Hanna säger:
-.-

Hanna säger:

 ja va ironsik -.-

iqbefriad säger:

va ?

Hanna säger:

ironisk*

iqbefriad säger:

öh

Hanna säger:

snacka om iqbefriad

Hanna säger:
-.-
Hanna säger:

men ska gå ses kmr snart

iqbefriad säger:

mmmmmmmmen ÅÅÅÅÅÅÅÅH

Men asså det var inte det jag skulle prata om hade bara lust att lägga in XD

Men asså just nu kollar jag på tv. Jag skulle ha varit med linnea men nähe.
Hon kunde typ inte eller hon hann inte ?
Hon ba , vi 4 kan ju träffas på ip ?
Jag ba , vilka 4 ?
Hon ba äsch , jonte kunde inte.
Och innan sa hon att hon iintee kunde vara med mig.
Men om jonte skulle vara me kunde hon ? Men inte när han inte ska vara me.
Omg, jaja.  What ever. Fett notch.

Love Melinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0