just nu..

..Sitter jag & dricker cola. :D
juste , vet ni vad jag glömde säga !?! Jag har en blåtyra (stavning?)
HAHAHAHA , jag ser ut som ett mongo, men detgör jag redan så ni kan ju fatta hur jag ser ut!
jag kan lägga upp bilder. Men asså man ser typ inget.
På morgonen efter det som hände så kunde jag inte öppna mitt öga. haha. Det var rött blått & svullet !
haha , det gör fortf ont , men jag kan ha det nästan helt öppet. Men nu är det bara typ blått & grönt, kanske lite rött. aja jag venne.
 
 Jag vet att jag ser sjuuuuuuuuuk ut! Men vafan , jag fick värsta smällen. Och det är ändå typ 3 dagar sen & ser ut såhär. Tänk hur det såg ut då. :O Love Meinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0