kuligt :D

hejhej , först har jag en fråga till melli .. varför skriver du aldrig ?
och sen en fråga till er läsare .. brukar ni kolla in bloggen eller händer det bara när någon nämner den ?
så över till dagen . idag vaknade jag tidigt för jag skulle till stan med ebba och emma . vi hade troligt roligt . ingen kan slå det . först var vi inne på Å cityt som jag kallar det och där köpte jag och ebba en mascara bara 30 :- , men det var bara för det var rea . sen fortsatte vi till typ butriks (stavning) , haha vi kollade på allt . det fanns grymr mycket roligt . några masker om vi testa det kommer bild sen . :D HAHA ! efter det gick vi kanske till en av dom 100 HM vi var på . vi kollade nog bara runt lite eller nej juste jag köpte ett par shorts , en bh och sen 3 par läggings (stavning) . efter det gick vi nog till ännu en hm och sen en till efter det ebba ville nämligen hitta en baddräkt som var grymt fin . :D juste vi var inne på bikbok också . jag och emma testade en va sin tröja , hihi . dom var fett fina men jag ville inte köpa för då skulle inte jag ha aft pengar till gina tricot och det är ju den bääääästa affären . haha . men så skulle emma köpa den och då var det tydligen ännu mer rea så den kostade bara 75:- så jag köpte den jag testa . sen tror jag att vi gick till hötorget där kollade vi lite sen åt vi en burgare på donken . mohahaaa . :D sen drog vi tillbaka till hötorget och så köpte jag och emma fjoooortis glasögon . vet inte varför emn jaja . sen kom vi till gina och dä ar det rea så vi testa typ klöäder i 20 minuter . alla köpte en var . sen tror jag att vi gick in på stadium men ebba orkade inte åka ner så vi gick ut direkt i alla fall . hehe . nu var det dags för en till av mina affärer . woooho ! punkt shop . där blev jag och emma mer fjortisar vi köpte ... i <3 ny tröjor . haha . emma önskar att hon skulle ha köpt en i <3 me tröja . sen tror jag att det blev gallerian . ebba skulle in på HM .. igen ! -.- aja det var bara att följa med . haha . där hittade hon en byxdress (vet inte om det heter så) man kan också kalla det en tröja och byxor som sitter ihop . den var i alla fall jätte fin . :D bra köp ebba ! <3 sen tror jag inte att det blev så mycket mer eller jo vi kollade ju i massa mer affärer men jag tror inte att vi köpte något mer . :O jaja , nu har ni fått höra min dag . imorgon blir det cup ! wooooooooohoooooooooooo ! :D :D :D :D vi kommer äga alla ! hoppas melli skriver nu när jag inte kan . hon ska ju inte med , men nus ska hag fixa med ipoden den måste ju med .
puuuuuuuuuuuus sofie <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa sakerna du köpte :D

2009-06-24 @ 19:18:49
Postat av: Anonym

Melli skriver ju visst men hon är på ridläger just nu -.-

2009-06-24 @ 23:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0