nu .. ?

hejhej . jag har inte skrivit på tt tag men aså nu har frida dragit . hanna och emelie också . vi vaknade typ 20 i 10 . haha . sen satt vi vid datan i kanske en timme innan min fucka ur . ååh vad arg jag blev .. -.- sen drog vi ut och hoppa och spela lite fotboll när klockan blev 12 så åtvi frukost ! HAHA ! efter spelade vi kort . vi spelade black and white , som vi kallar det . hehe . jag vann eller först gick det bäst för hanna men sn för mig . nu sitter jag i köket med datan för det var typ något fel så pappaa skulle kolla men nu verkar allt funka . :O skumt .. jag är i alla fall inne på www.playahead.se och msn . snackar med camilla , jossan och fredde . haha . jag måååååste bara träffa camilla snart asså . juste jag ska snart åka och handla så jag måste kankse göra mig i ordning . men nu måste jag dra , hare bra . skriver senare . :)
mååååååååånga långa pussar sofiiiiie ! :D <33

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sötnos<33

2009-06-19 @ 16:46:12
URL: http://bejjoochmejjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0