onormal jag är

bajsa.. (?)
okej, hade inget att skriva på rubrik, men jag är onormal.
Idag: var det jätte roligt på skansen (eller inte)
Jag gick med jenni hela tiden och i början me felle och davve sen typ wille och några.
Vi hjade faktist roligt. Men jag såg typ 3 djur. Fåglar , säl & älg. HAHAHA. Fett ballt !!
vet niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!?
jag har köpt hårförlängning nu !! :D men den är lite mörkare än mitt hår så jag ska snart åka till mammi & färga.
imorrn är det avslutning för faan !! :D shiit ,
Imorrn: så ska jag vara me typ felle och jonte. <3 Linnea skulle vara me men hon bara dissar mig !? :'( nej men hon ska typ till långsjön -.- ska typ vara me dom på torsdag också ? Men nu ska jag gå , och köpa gärg & sne färga . :D / Melinda den bästa.

Ja sa ju det. Sofie rådissar mig . :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0