speeeeeeel ! :D

hejhej , igår hade jag sit kul hela dan . var med fanny och hon sov här . asså i går kväll gick vi till statoil och köpte ben & jerry glass . haha . vi höll på att spy efter men men . sen typ från 11 till halv 1 spelade vi spel på msn mot varan , själv var man ju bääääst ! efer det skulle vi kolla på "sex in the city" asså den var helt sepe för det var typ en gammal . jag somna efter typ en timme men fanny säger att on somna halv 5 . haha . nu har vi vaknat och ätit . vi gick typ upp vid halv 12 efter att som hade ringt .. JOBBIGT ! idag lär det väll bli så att vi bara chillar för båda är trött . asså det är sjukt jag orkar inte gå ut men idag är det liksom fint väder så jag vet inte hur jag ska göra . :O juste nu sitter vi i syrrans säng och splear . haha . jag ägeeeeeeeeeeer henne . ^^

Dagens outfit : vet jag inte riktigt än men tror det blir shorts och kanske ett linne eller en t-shirt .
måååånga bamsepussar fårn soofie . :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0