svar på frågor ... !

"
kanelbullen nr1"
gillar du mig?

svar: jag vet inte vem du är så jag kan inte svara på den fågan. sry..

"nyfiken"
lite frågor.
har du varit full?
har du rökt?
har du fått mens?
har du strulat?

svar: "nyfiken" full det har jag inte varit och jag har inte precis "rökt" heller jag har kanske provat på någon ibland men jag skulle inte själv påstå att jag har "rökt". strulat ja det har jag.

"anonym"
är du kär? (i så fall i vem)

svar: nej jag är ju inte kär just nu för mitt förhållande har precis tagit slut. :(

Jossan Johansson
älskar du mig?<3

svar: haha. jossan varför frågar du sånt. det är ju självklart att jag gör. <33

post av:
gillar du felix fortfarande?
om inte, varför?
om, varför?
blev du ledsen när du hörde om det som hade hänt? (jag kanske inte ska säga vad som hade hänt)

svar: nej, jag kan inte säga att jag gillar felix fortfarande. dels att vi bråkar en hel del nu också. ja jag gillar ju inte felix för det som alla har sagt och så. hans kompis var liksom med när dom skrev det och då trode jag att det var sant.

tack för alla frågor. om det är något mer är det såklart bara fråga på.
kramar sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0